miercuri, 5 octombrie 2011

Sall

Sall. Nu am mai vb de mult. Asa ca trebe sa recuperez. Sa incepem cu cea mai tare veste: MA APUC DE CHITARAAAAA! Nu pare un lucru prea interesant sau ambitios, dar eu sunt entuziasmata si desi mi se pare usoara s-a dovedit a nu fii.
Point 2: Saptamana viitoare, la sch e campionat de basket, iar, desi anul trecut am pierdut la 2 cosuri dif. , de data asta vom castiga! Am crescut, suntem mai bune si speram sa invingem. 
Point 3: Am luat 10 fara mistake la Fizicaaa :D:D Si tu nuuu.

Okei, am cam luat-o razna de curand, din cauza scolii, a temelor si multe altele. 
Dar e un baiat asaaaa dragutz pe nume "Cosmin" ji i se ziche Justin :D Doar k e ku o fata d la b. naspa. In fine.
Cred ca, cam atat a fost.
Apropo, jurnalule, sa citesti neaparat "Luna Plina" de Kelley Armstrong, k e cea mai tareeeee.

Biine, atunci zik Zbye Bye si sper k o sa mai dau o fuga pe aichi! Phoop!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu