joi, 5 ianuarie 2012

Happy New Year!!!

Hello Friends! Nu am mai vb de mult timp, acum, cu sarbatorile si, trebuie sa recunosc, am uitat complet de minunatia asta de blog. Am cateva vesti ( noi si nu prea ) care s'ar putea sa va intereseze <3.
In primul rand : cel mai naspa subiect, scoala. Totul e ok, dar am o medie de 9 din cauza proferi de bio. Adik,  nu e correct! Mi'a pus intrebari din chestii kre nu ni le'a predar si mi'a dar 9....3 de 9! Dar akm nu o sa ma plang de asta, k destul am injurat'o :))
Si...pam pamm : Cant la chitaraaaa <3 Adik, am invatat o gramada si stim andrii popa, o ce veste minunata si deschide usa crestine. Asa., mai in spiritul sarbatorilor. Mda, stiu : bleahhh.
Apoi, vine partea cu Craciunul. Da, las'o balta.
Yayx, ce atzi facut de revelionnn? A fost taare cnd colega mea, Teo, a venit la mne. Am facut niste poze si le'am pus pe fb, am comandat pizza si <3 a fost o noapte tare.
Eu va puuuup si ne mai auzim ( sper k in viitorul apropiat ) . Zbye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu