vineri, 16 septembrie 2011

The School (Bleahhh)

Sall. Cmf? Nu prea am mai vb de cnd am inceput scoala. Nu din cauza ca am primit prea multe teme, sau nu stiu ce, ci din cauza ca programul strict al lui taica-miu  nu mi-a permis. Mda, asadar, astazi va voi povesti de profii mei. Sa incepem cu inc3putul. Proful de mate :)) OoO doamne, proful de mate e un caraghios :)) mereu ne face sa radem. Profa de romana, ea fiind noua, e destul de tare :) Profa de engleza e OK, dar uneori plictisitoare. Proful de muzica e un mos, la fel shi profa da tehno, dar ea e altfel de soi, ea vorb3ste k bunica :) Mai e profu de sport. E foaaaaarte funny uneori. Dar cam subiectiv :| Cine mai eee :-? Profa de Fizica e destul de OK, tinerica. Profa de geogra e cea mai tare, niciodata nu se enerveaza, profa de isto..no comm, am dusmani shi sa nu se afle pe la sch :)) Asha, mai e de bio. OOOOOOOOOOOoooooo doamne, aia e ashaaaa naspaaa. Deci profa de bio e scunda, batrana, grasa, blonda, urata shi al naibii de rea. :)) Cred k am terminat, in rest..nush cn ar mai putea fii. Mda.  In rest ghiozdanul greu ca naiba, temele...heh..astea-s putsine ;) Shi cam athat am de zis. Ma contactatzi pe ID. Daca nu il avetsi inseamna k nu am vrut sa vi-l dau :D:D Zbyeeeee

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu