sâmbătă, 3 septembrie 2011

Home, thanks Good!!

Sunt acasaaa!! Multumesc lui Dumnezeu k am scapat de locul ala infiorator, de care imi era din ce in cea mai frica. Frica de ce? Frica de bravitate. Imi era frica sa nu spun o prostie in jurul celor mai frumoshi baietsi, k apoi sa-mi cer scuze si sa imi opintesc privirea in pamant. Dar, din fericire am scapat, iar, akm, acasa, la tastatura mea, la sunetul scartaietor al boxelor vechi shi a parului de pisica din gura ma simt atat de fericita, implinita, usurata, pt. k este acasa. Mamaia nu este un loc unde ti-ai dorii din toata inima sa fii, ci un loc unde evadezi de lumea aceasta stresanta, de unde scapi fara temeri, dar care mie imi plache, de kre m-am adaptat, de kre nu mai imi este frik, pt. k este lumea MEA. Lumea MEA, camera MEA, patul MEU. Iata k scoala se apropie iar eu simt cum o melacolie ma surpinde printr-un fior rece care imi trece prin sange, de kre nu ma pot desparti, deoarece scoala reprezinta o diriga de isto groaznica, certurile parintzilor pt. un 8 sau 9 luat, ori un baiat kre ma acapareaza. Asta este o bucata din lumea mea kre nu imi plache, de kre vreau din tot sufletul sa ma despart. Dar nu pot. trebuie sa mai astept. Trebuie sa imi astept sfarsitul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu