joi, 1 septembrie 2011

Yester+Day

"Farfuria" despre kre vorbeam
Salut .Ne intalnim din nou, nup prietenii mei ce mai buni? Mda..nu prea e buna introducerea.  Sall, ce mai fachetzii friends? Asha mai merge  :)) Ok, dechi sa continuam. Mda..se pare k nu am avut cea mai buna zii din lume ieri, dar a fost destul de tare la Aqua Magic. Avea 6 tobogane in partea din margine, anume : farfuria, gaura neagra, camicaze, incrucisate, unu rosu kre nu mergea shi altu kre era park negru :-? anyway, m-am dat in camicaze, vine brusc in jos, shi iei o viteza enorma, dupa care cazi in cap in apa..cel putzin asha am cazut eu :)) mda..shi dupa aia in gaura neagra e suuuper plictisitor pt. k mergi ku kolac shi nu prea e rapid. Cele incrucisatea sunt naspa, pt. k sunt curbate shi cazi direct in cap, shi te tot rostogolesti etc. Shi mai e shi farfuria. Mda, aia pot sa spun k mai e cv, deoarece este f. rapida, un cerc in kre cazi shi te invartesti, orikum a fost destul de OK, dar faza naspa e k era un rau kre ocolea tot Aqua Magic-ul shi nu ne lasa dekt in colak shi salvamarii erau la tot pasul, ne dadeau imediat afara :)) Shi pe langa asta, in cealalta partea e cealalta farfurie, unde nu te dai ku kolac, ci singur shi fara. Langa ea mai sunt 4 tobogane, shbi ink 2 curbate, destul de OK. Am mancat shaorma shi mi-am petrecut mai tot timpul fiind fluierata de salvamarii aia idiotzi kre nu ne lasa sa ne distram. In rest a fost OK, ultima zii de vara din anul 2011. Seara am fost la un hotel din apropiere shi am jukt fatzea ascunselea in tot hotelul, noi, gask, vreo 1o inshi. Mda..azi am fost la masa shi spre dezamagirea mea am dat de niste mese absolut oribile. Pline de omizi, imi era scarba sa imi astept mancarea. M-am tirat cat de repede am putut. Era o invazie, nichi nu am putut termina de mancat cnd m-am mutat la masa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu