vineri, 26 august 2011

:D

Sall. Ne intalnim din nou. Iata-ma la calculator, plictisita, asteptand ca ziua de azi sa se termine si sa am placerea sa plec la mare. Nu stiu de cand nu am mai mers la Mamaia, probabil de 1 an, tocmai de aceea entuziasmul mi se urca la cap. Dar nu pt. k merg la Mamaia sunt eu fericita. Din contra, asta e partea neagra pt. k eu urasc litoralul romanesc.AnyWay. Deci sunt fericita pt. k parintzii se duc cu prietenii lor iar eu o sa fiu libera sa fac orice p-acolo. O zii frumoasa de cutreierat statiunea, ca din totdeauna. Banuiesc ca in mod normal credetzi k ma duc akolo k sa stau la piscina. Nu. Ma duc acolo k nu am nimic mai bun de facut aici. Hmm..nu cred k vreau ca parintzii mei sa vada asta..oricum. Voua va plache la mare?  O zii frumi, la fel k a mea :*:*

Un comentariu: