duminică, 28 august 2011

Heyy

Heyy. Ce mai fac cititorii mei? Adik ce faceti?! Imi cititi jurnalul? As fii foarte furioasa daca nu v-as fii lasat eu Mda, deci sa continuam. Sunt in vacanta, in nemaiestuasa Mamaia, cu gunoaie pe jos si apa murdara, cu nesatisfaceri si plictiseli. Se zice ca e cea mai buna statiune. Mai rau de atat?! Se poate?! Ok, poate ca o sa ma credeti negativista, asa ca va voi prezenta si partile bune ale acestui loc "uitat de timp" si totusi modern. In primul rand exista o telegondola. WoW, de cand suntem la munte? Mda, si e si parcul ala de distractii  "Satul de Vacanta" . Dar ce, suntem la taranoaia? Hmm..sat..de ce nu l-a numit catunul de vacanta? Pe langa asta, e OK, adica are mancare (care vreau sa va spun ca soseste dupa 2 ore de la comandare). Si are "ceva" distractiv. Heh..asta e opinia mea. Nu ma judecati gresit. Si mai este si "Water Parc". Mda..despre ala nu pot sa spun nik,pt. ca astazi merg, dar cand ma voi intoarce va voi povesti tot, cu tot cu neplacerile (si placerile) pe care sunt sigura ca le voi avea, pentru ca, hei, e Mamaia,Constanta, Romania, cu Basescu la conducere. Nuu, sa nu ne adancim in povesti dinastea, vom deschide subiectul acesta..poate..umpik mai..tarziu. In fine. Vreau sa va spun "Zbye Bye" si sa avetsi o zii buna, plina de inghetata, ca a mea, caci cred ca o sa ma ingras de la cele 10 cupe zilnice de inghetata londoneza din dubita de langa hotel care zace neobosita acolo. Cred ca e singurul lucru bun care imi convine. Cand colo, camera de hotel pana acum nota 2,5 poate va creste la 2,51, insa slabe sansa. Ok, v-am spus deja o data "Zbye Bye", asa ca nu o sa repet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu