luni, 29 august 2011

Mda..

Cartea terminata astazi
Hi guys! Ce mai facetzi? Eu stateam p-aichi shi ma pregateam sa merg la cina :x Deci azi a fost o zii kre a trecut prea incet. De dimin. m-am trezit la ora 10 shi am mancat ceva, dupa kre am plekat la piscina, insa in final, dupa decizia "celor mari" am fost in mare, unde pot spune k a fost super naspa. Imi intra sare peste tot, in urechi, ochi, nas, gura, etc. shi apa rece imi dadeaun fior in interiorul oaselor. A fost enervant cand un val s-a spart in capul meu, dar, sa nu ma credetsi negativista, totusi mi-a plakt, putsin. Insa imediat dupa ce am inceput sa tremur ne-am intors si am fakt baie in piscina minunii, care a reusit sa ma binedispuna de nefericirea aceea cu sare shi scoici. Dupa aceea am mancat o portie de paste nefierte si reci, sfarsind cu niste clatite kre trebe sa spun k au fost magnifiche. In rest am stat aichi, batand tastele astea nesuferite de kre, surprinzator, nu ma pot descotorosi. Vara asta a fost foarte frumoasa, pe langa greselile mele de odinioara care m-au costat prietenii, anume faptul k nu mi-am cautat fostii colegi.  Am fost destul de plictisita, dar din frichire am mai avut contact cu aerul, mergand de mai multe ori in park ori la mall. Akm kred k ar trebui sa plek, trebe sa ma pregatesc pentru o seara lunga shi plictisitoare in care vom merge la o terasa shi ii voi lasa pe parintzii mei sa discute numai despre jocul lor stupid. Ok, deci, bye bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu