duminică, 28 august 2011

Azi / Maine


Mda. Sall din nou. Dak nu observatzi am scris shi akm vreo 2 ore..Sunt singura in camera shi ma uit la niste documentare interesante care ma streseaza. Mai mult ma uit la ele decat scriu aichi, pe blog. Imi plache sa bat tastele la nebunie, mai ales k iese ceva cu sens. Imi plac cartile. Dar nu sunt o tocilara. Urasc cartile de moda veche, de  genul "Amintiri din Copilarie" . Decat sa citesc copilaria scriitorului mai bine o scriu pe a mea, ceea ce sunt pregatita sa o fac. O sa ajungeti la un moment dat sa-mi cumparatzi Bestsellerul meu scump shi o sa va doritzi sa imi fii fost prieteni cnd voi devenii scriitoare renumita, caci asta imi doresc sa fac in viatsa. O invidiez pe Kelly Armstron shi ea e idolul meu. Am citit primele 2 volume din absoluta ei serie "Fortele Raului Absolut" , iar volumul al treilea apare tocmai maine! Abea astept sa-l citesc, cu sufletul la gura. Iubesc deasemenea shi cunoscua-super-tare carte "Emily - the Strange" pe care am citit-o de 2 ori pana akm. Sunt pasionata de cartile cu vampiti/varcolaci/vrajitori shi deasemenea de filme. Le iubesk. Ma pasioneaza sa colectionez carti de genul ascesta de adolescenti, sa imi creez propria biblioteca moderna si sa o privesc cu mandrie. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu